OnsTroudag .... waar julle ons vertel

Vertel ons alles ... wat jou opgewonde maak, die interessante dinge wat jy vir jou troue en onthaal beplan ... jou raad om 'n troue beter te doen ... jou wenke ... die name van mense wie se dienste jy kan aanbeveel (ons gaan hulle feature)... hoe dit voel om verlief te wees ... en hoe jy dit ervaar om jul OnsTroudag.co.za webblad op te stel ... waarmee OnsTroudag.co.za julle kan help. Kontak ons by www.OnsTroudag.co.za of per e-pos by admin@OnsTroudag.co.za of telefonies by (27)021-976-5301 of per selfoon by 072-600-6744 of pos jul kommentaar by Sterre, Kwessies en Quotes

My Roos

My Roos
Hoe kan ek my liefde vir jou beskryf?
Hoe kan mens die tyd sonder jou verdryf?
Waar kan ek begin om jou te sê?
Hoe kan ek die onrustige hond laat lê?
Jy is my hart se punt,
Jy is my anker teen die wind.
Jy is my einde en begin,
Jou naam is al wat in my hart sing.
Jy is my berg, sterk en altyd daar,
Jy is die een wat my teen onheil bewaar.
Jy is die oggendson se eerste soen,
Met jou in my lewe kan ek enige iets doen.
Jy is die eerste druppel dou op 'n roos se dors,
Soos die roos, wil ek sing uit volle bors.
Jy is soos 'n tarentaal se eerste oggend groet,
Jy, my skat, is in my bloed.
Jacques Marais

No comments: